5 טיפים על הדברה באיוד בגז במחיר משתלם

ההדברה באיוד היא ההדברה המורכבת, המשמעותית והיעילה ביותר מבין סוגי ההדברות השונים.
מה כדאי לדעת לפני ההדברה על בחירות נכונות, הכנה נכונה, קבלת אחריות להדברה, ונקיטת אמצעי זהירות כדי להבטיח את הצלחת ההדברה לשביעות רצונכם?

 

1. מהי הדברה באיוד ומי רשאי לעסוק בכך?

הדברה באיוד הינה אחת משיטות ההדברה המתקדמות המשמשת כפתרון מקצועי להדברה יעילה.  במקרים רבים, ההדברות המקובלות לא נותנות מענה יעיל ואיכותי המספיק לצורך פתרון מלא לבעיית מזיקי עץ ורהיטים.

מזיקי העץ חודרים לתוך עומק הרהיט ומטילים בתוכו ביצים. אפשרויות הדברתם באמצעות הדברה רגילה אינה יעילה מספיק ומחייב מתן מענה המקצועי באמצעות הדברה בגז.

הדברה באיוד גז נועדה בדיוק למקרים מסוג זה ומקרים דומים. אופן ההדברה המורכבת והסיכונים הנלווים מחייבת ידע, ניסיון ורמת הסמכה גבוהה יותר ביחס לרישיון הדברה רגיל מטעם המשרד לאיכות הסביבה.

הדברה באמצעות איוד משמשת גם לצורך מזיקי עץ בבית, בבניין, במחסנים,  עסקים,  חנויות ועוד ומהווה פתרון מקצועי מהיר, משתלם ויעיל.

במסגרת קבלת רישיון הסמכה למדביר קיימות שלוש רמות של הדברה, לפי סדר מקצועי עולה: מדביר דירות, מדביר מבנים (ושטח פתוח) ומדביר באיוד בגז.

רמת ההסמכה של מדביר באיוד, היא ההסמכה הגבוהה ביותר המוענקת ע"י המשרד לאיכות הסביבה  לבעל מקצוע בתחום ההדברה.

2. יתרונות ביצוע הדברה באמצעות איוד בגז

הדרך האפקטיבית היחידה להשמדת המזיקים ותולעי עץ, שחדרו למעמקי הרהיטים והרכוש שלנו – הינה באמצעות איוד בגז, המתאפיינת בחדירת הגז לעומק הרהיט הנגוע, תוך מיגור והשמדת המזיקים במהירות רבה ובאפקטיביות.
הגז המוחדר אל עומק הרהיט מגיע לגוף המזיק ונספג אל תוכו באמצעות דרכי הנשימה הגורמים למחנק והשמדתו המהירה של המזיק .
היתרון הבולט של הדברת מזיקים ע"י איוד היא שהגז המוחדר לתוך הרהיט ממגר את החרקים בכל אחד משלבי החיים שלהם, ללא תלות באיזה שלב מדובר במחזור החיים של החרק . בין אם מדובר בשלב הביצים, חרקים צעירים או חרקים בוגרים, ולכן מהווה פתרון מושלם למיגור המזיקים.

3. תהליך ביצוע הדברה בגז – שלבים

תהליך ביצוע ההדברה מתחלק ל 3 שלבים מרכזיים :
1. איטום והחדרת הגז לרהיטים – עבודת הכנה מדוקדקת כולל אטימתם של הרהיטים באמצעות ניילון מיוחד, על מנת למנוע את דליפת הגז,  לאחר מכן מבוצעת החדרת הגז ישירות אל תוך עומק הרהיט.
2. שלב הפעולה האקטיבית של חומרי האידוי – פעולת הגז שהוחדר לרהיטים, המשמיד את המזיקים, בלי תלות בסוג או בגיל המזיק (כולל ביצי מזיקים) השפעת הגז על מיגור המזיקים נקבעת בהתאם לכמות הרהיטים, חישוב כמות הגז,  ועוד .
3. אוורור ושימוש בטוח – לאחר פיזור הגז והחדרתו לרהיטים (והשפעתו על המזיקים), הרהיטים דורשים אוורור של מספר ימים כדי שהשפעת הגז תתפוגג ולאפשר הכנסתם הבטוחה חזרה אל תוך הבית .

4. בטיחות, אמצעי זהירות וקבלת אחריות

איוד מזיקים באידוי בגז נחשב בצדק לדרך המתקדמת והיעילה ביותר להשמדת מזיקים, אך בדומה לכל תהליכים המשלבים שימוש בחומרים המשמידים מזיקים, יש לנקוט במשנה זהירות כדי להבטיח את שלומכם לצד קבלת תוצאות מיטביות מביצוע התהליך.
לצד פעולות האיוד והאוורור הנדרשות, היו ערניים לכל שינוי גופני (כאבי ראש, בחילות, כאבי בטן, צריבות וכדו').
פעולה לא מקצועית המבוצעת ע"י חובבנים חסרי ניסיון והכשרה מתאימים עלולים חלילה לסכן את בריאותכם ושלומכם, לצד הסיכון בתוצאות חלקיות ולא מספקות שיצריכו הדברה חוזרת.
חשוב למזער סיכונים ולבחור במדביר מקצועי מומלץ , כזה שיפעל אך ורק על פי הנחיות המשרד לאיכות הסביבה , ויבצע את כל הנחיות הבטיחות המחמירות, כולל ההנחיות הנדרשות לאחר ההדברה ומתן אחריות לתוצאות ההדברה.
וודאו שהמדביר המקצועי שאותו בחרתם לביצוע הדברה באיוד בגז הוא מדביר מומלץ,
ה מחזיק ברישיון תקף להדברה באמצעות גז, ובנוסף מתן תעודת אחריות לביצוע ההדברה.

5.  הדברה באיוד בגז במחיר משתלם

מחיר הדברה באיוד בגז נקבע בהתאם למספר מרכיבים, כתלות ישירה בכמות הרהיטים,אמצעי ההדברה שנבחר, דרכי גישה לאזור ההדברה וכמות המזיקים. המחיר מתחיל ממאות שקלים ויכול לטפס לאלפי שקלים כתלות במרכיבים השונים הללו.
חשוב להגדיר במדויק עם המדביר את הפרמטרים השונים, בהתאם לצרכים המדויקים שלכם, כדי לתאם ציפיות ולהבטיח תוצאות מושלמות במחיר משתלם.

אנו בעולם ההדברה, מדביר מנוסה ומוסמך , מומלץ מידרג, רואים במתן שירות איכותי, מקצועי במחיר הוגן כערך עליון.
נשמח לעמוד לרשותכם, עם שירות איכותי, מסור ומחיר אטרקטיבי ומשתלם להדברה באיוד, כולל מתן אחריות מלאה להדברה.

הדברה באיוד בגז במחיר משתלם. עולם ההדברה - מדביר מוסמך מומלץ מידרג - נשמח לעמוד לרשותכם במחיר משתלם ושירות איכותי