הדברה היא פתרון מעולה ולפעמים אפילו הכרחי – כאשר מזיקים, עשבים שוטים, מכרסמים, תיקנים, או אפילו זוחלים ונחשים מגיעים אל החצרות והבתים שלנו. אבל אנחנו לא שוכחים – שחומרי ההדברה עלולים, בשימוש לא מקצועי, להוות סיכון לצמחים, לחיות המחמד – ואפילו, חלילה, לבני האדם דיירי הבית. רק שימוש בחומרי הדברה מקצועיים, ידידותיים לסביבה – ובמינונים מתאימים על פי המזיקים הקיימים באזור – יבטיחו הדברה מעולה, מבלי לגרום נזק.

חומרי הדברה איכותיים ומקצועיים

אנחנו לא חייבים לחלוק את ביתנו עם מזיקים, כמו תיקנים, עכברים, יתושים, וכדומה. אבל ביחד עם זאת – הטיפול וההדברה של מזיקים – חשוב שיתבצע בצורה מקצועית ומושכלת, על מנת שלא להוות סיכון לשאר המתגוררים בבית – חיות מחמד כמו חתולים וכלבים, חלילה ילדים קטנים או מבוגרים. כך תבדקו שחברת ההדברה שלכם מבצעת הדברה מעולה:

  • חומרי ההדברה בהם נעשה שימוש הם חומרי הדברה ידידותיים לסביבה
  • מדבירים מורשים בעלי רישיון מטעם המשרד לאיכות הסביבה
  • שימוש בריכוזי כימיקלים וחומרי הדברה המינימלי הנדרש
  • התאמה מיטבית לסוגי המזיקים שאותרו בבית – לאחר בדק מקצועי של צוות ההדברה ואיתור זני המזיקים הרלוונטיים
  • שימוש בחומרי הדברה מתקדמים – הדברה באמצעות פיתיונות בשחרור איטי, הדברה באיוד, מלכודות ואביזרים נוספים להדברה שאינה מבוססת על פיזור כימיקלים במידת האפשר
  • שימוש בחומרי הדברה נטולי ריח
  • חומרי הדברה שאינם מזיקים לריהוט (כמו למשל לריצוף עץ)
  • הדרכה מקצועית ומסודרת בנוגע להדברה – מתי תוכלו לחזור הביתה? כיצד יש למנוע חשיפה של דיירי הבית לחומרי ההדברה? ועוד
  • אחריות ליעילות ההדברה לאורך זמן

הדברה איכותית, מתחילה במקצועיות וניסיון, תוך שימת לב לכל פרט, התאמה מיטבית לסוגי המזיקים והתחשבות בסביבה. בין אם מדובר בתהליך מקצועי של הדברת תיקנים, הדברת מכרסמים, הדברת נמלים,  הדברת חולדות ועוד.

מצאתם סימני מזיקים בבית? פנו אלינו, ותיהנו משירות מקצועי, יעיל ואדיב – במהירות!

מחפשים הדברה מקצועית ובטוחה? פנו אלינו למענה מושלם

צוותי ההדברה המקצועיים של עולם הדברות הם בעלי ניסיון רב בהתאמה מושלמת של חומרי הדברה באיכות גבוהה, לסוגי המזיקים המצויים בשטח. תהליך אפיון ואיתור מקצועי – בבית ובסביבותיו – מבוצע טרם הבחירה בסוג ושיטת ההדברה שתבוצע במקום. חומרי ההדברה בהם ייעשה שימוש הם ידידותיים לסביבה, ומספקים פתרון מיידי וארוך טווח למזיקים.

אם אתם מתמודדים עם מזיקים בבית, בחצר או בעסק – פנו אלינו, ללא דיחוי. נשמח להציע לכם פתרון יעיל, בשימוש מותאם בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה – על מנת להשיב את השלווה והניקיון לביתכם.