הדברה לעסקי מזון – המקצועיות והתועלות לעסק שלך 

הייחוד של הימצאות מזיקים במוסדות, ארגונים, עסקים וחברות, היא שכל רגע שחולף עד האיתור והטיפול במזיקים מתבטא באיבוד כספים באותו רגע ממש, או פוטנציאל לגרום הפסדים.

מזיקים נמצאים במקומות שבהם יוכלו לשגשג – שקיימת בהם טמפרטורה מתאימה, לחות נוחה, מקום ומזון.

לעיתים מדובר במחסנים שלא מגיעים אליהם באופן שוטף או שהם עמוסים עד שאי אפשר לבחון כל פינה בהם לנוכחות של מזיקים, לפעמים עליות גג, הנמכות תקרה, חדרים שאינם מאוכלסים וכו.

ההדברה הטובה ביותר היא מניעה, ולכן כל מי שעומד בראש ארגון או חברה חייב להיות מודע לאפשרות שמזיקים מסוגים שונים יפלשו לשטח.

מניעה כוללת שמירה על ניקיון, סקירה תדירה של השטח, פינוי פסולת, תחזוקה שוטפת של הבנין ושימת לב לכל סימן חדש שמזיקים נוטים להשאיר בשטח.

הניסיון הרחב שלנו בהדברה גם עבור עסקים וארגונים גדולים, כמו עירית חולון, בנק הפועלים וגם דומינוס פיצה מאפשר לנו להעניק שירות איכותי, ששם בראש סדרי העדיפויות את בריאות האנשים ואת החזרה המהירה ככל האפשר לשגרת העבודה.

עסקי מזון שסובלים מנוכחות של מזיקים (מקקים, עכברים, חולדות) עלולים להיות אחראים למחלות של הלקוחות והעובדים שלהם.

מזיקים במוסדות חינוך, בבנייני עיריה, משרדים וסניפי בנק משבשים את פעילותו השוטפת של הארגון.

במגזר העסקי, כל הפרעה לפעילות השוטפת משפיע על השורה התחתונה – ההכנסות של העסק מפעילותו באותו יום, מספר מבקרים שהשתמשו בשירותיים לעומת יום סטנדרטי, שעות עבודה שבהן העסק עבד ועוד.

אנחנו בעולם ההדברה רואים חשיבות עליונה בבניית תהליך מסודר, שקוף ובריא שידביר את הבעיה במהירות.

הדברת מכרסמים, זוחלים, תיקנים זבובים  ומטרדים אחרים במטבח או במחסן

תיקנים, חרקים, מעופפים למיניהם, מכרסמים וזוחלים הם לפעמים בעלי חיים עמידים מאוד, הם משגשגים במקומות רבים ומגוונים, אוכלים כמעט הכל ובמיוחד אוהבים שאריות מזון. הם נחבאים בין סדקים זעירים במשקופים או בריצוף, ומביאים איתם לא רק פגיעה משמעותית באסתטיקה של בית העסק – אלא פגיעה בהיגיינה עד כדי מפגע תברואתי אמיתי וסיכון להמשך הפעילות של העסק. גם קצב ההתרבות של מרבית החרקים והמכרסמים הוא מהיר – ועל כן, מהירות הטיפול שלכם במטרד היא חשובה להצלחת ההדברה. אם איתרתם חרקים, זוחלים, נחשים, מכרסמים, עכברים, תיקנים, זבובים או מזיקים אחרים בשטח העסק, בתוך המבנה או בחצר שלו – חשוב לפעול מהר. פנו לבעל מקצוע המתמחה בשירותי הדברה לעסקי מזון כדי למנוע הימצאות חרקים ומכרסמים כאלה בעסק – ולהדביר או להרחיק אותם מן העסק, לתמיד.

הדברה מקצועית מחייבת שימת לב לכל פרט, התאמה סוג ההדברה וחומרי ההדברה לסוגי המזיקים והסביבה. בין אם נדרשת הדברת מכרסמים, הדברת נמלים, הדברת תיקנים  הדברת חולדות או כל הדברה אחרת – אין תחליף למקצועיות ולניסיון.

בחירה מקצועית ויעילה בחומרי הדברה

שני משתנים עיקריים קובעים את איכות ההדברה שתבוצע בעסקי המזון אליהם חדרו מזיקים – האחד הוא סוג חומרי ההדברה והתאמתם לסוגי המזיקים המצויים בתחום העסק – והשני הוא אופן הפיזור של חומרי ההדברה בהתאם למאפייני המחיה של המזיקים שאותרו. כיום, קיים מגוון נרחב של חומרי הדברה ירוקים, ידידותיים לסביבה ובטוחים לשימוש גם בבית עסק מתחום המזון – וחשוב להקפיד על הדברה יעילה, בהתאמה מלאה לסוג ולזן החרקים שנמצאו בעסק, לאחר אבחון מקצועי ומפורט.

פתרונות הדברה לטווח ארוך

כשמדובר בנושא הדברה לעסקי מזון  – חשוב לחזור על פעולת ההדברה מדי כמה חודשים כדי למנוע הישנות הבעיה. מדביר מקצועי ידע לא רק לבצע את ההדברה אלא גם לייעץ ולקבוע יחד עם בעל העסק תכנית פעולה שתבטיח שהמקום יישאר נקי מחרקים ומכרסמים.

אם אתם מנהלים עסק מתחום המזון או אחראים על התברואה בו, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולשמוע על פתרונות הדברה לעסקי מזון. נשמח לייעץ, לענות על שאלות ובמידת הצורך להגיע ולבצע עבורכם הדברה מקצועית שתפתור את הבעיה לתקופה ארוכה. לאחר ההדברה נקבע יחדיו כיצד להמשיך ולשמור על בית העסק שלכם נקי מחרקים, מכרסמים וזוחלים – על מנת לאפשר לעסק להמשיך ולפעול – ביעילות, בסביבה נקייה והיגיינית, ועל פי תקנות התברואה.
הדברה מקצועית לעסק בתחום המזון מחייבת מקצועיות ושירותיות ברמה הגבוהה ביותר. למענכם ולמען לקחותיכן.

מצאתם סימני מזיקים בבית? פנו אלינו, ותיהנו משירות מקצועי, יעיל ואדיב – במהירות!